Maailma Meedia Logo
Maailma kõige värskemad uudised — igal hetkel, iga päev
How M&S became cool: Whisper it, but the formerly frumpy store is now the go-to for both Gen Z and stylish mid-life shoppers after hiring Topshop fashion director - and these are the 9 key pieces you must buy this season

Pilt on illustratiivne

Kuidas M&S-ist sai ootamatult trendikas moemeka: kunagisest vanema põlvkonna lemmikust on saanud nii Z-põlvkonna kui ka stiilsete keskealiste ostlejate sihtpunkt

Kunagine vanamoeline Briti jaekett, mis oli tuntud eelkõige mugavate ja praktiliste rõivaste poolest, on teinud läbi uskumatu muutuse, saades ootamatult trendikaks sihtkohaks nii Z-põlvkonna kui ka stiilsete keskealiste ostlejate seas.

Aastaid tagasi eelistasid seda kauplust peamiselt vanemaealised, kes ei hoolinud moesuundadest, vaid otsisid mugavust ja praktilisust. Nüüd aga on olukord pöördunud pea peale: Topshopi endise moedirektori palkamine on toonud kaasa värske tuule, mis on poe riiulitele toonud 9 võtmeeset, mida sel hooajal kindlasti omada.

Loe edasi ja saa teada kõiki detaile.

NB! Osad videod ja täismahus multimeedia on nähtavad vaid originaaluudise lingil.

Veel uudiseid