

Pilt on illustratiivne
Gap on tagasi pildil: Kuidas 90ndate nostalgiamärgist sai staaride uus lemmik
Kunagi vaid usaldusväärse, ent tagasihoidliku teksariide müüjana tuntud Ameerika rõivabränd Gap on teinud läbi märkimisväärse muutuse. Nüüd on see taas moemaailma esirinnas, püüdes pilke Hollywoodi staaride seljas.
Brändi uueks näoks on saanud supermodell Hailey Bieber, kelle garderoobist leiab üha sagedamini Gapi tooteid. Lisaks on hiljuti avalikkuse ette jõudnud glamuurne kampaania, kus poseerivad Oscari-võitja Gwyneth Paltrow ja tema tütar Apple, kinnitades Gapi staatust staaride seas.
Loe edasi ja saa teada kõiki detaile.
NB! Osad videod ja täismahus multimeedia on nähtavad vaid originaaluudise lingil.